That´s life

Alla inlägg den 29 september 2009

Av Veronica - 29 september 2009 18:47

Såg flickan som lekte med elden i söndags. God, I love it! Jag älskar verkligen de här filmerna, ut i fingerspetsen! Men den här gången saknade jag ett slut, jäklar vad jag saknar ett slut! Så...nästa film är välkommen...

Jag älskar den tjejen som spelar huvudrollen, älskar hennes tatuering på ryggen! Älskar kemin mellan henne och honom. *ryser* Men de träffades ju knappt den här gången!

Så var det inte dumt med en till tjej involverad den här gången heller.....öhm... *hostar*.

Av Veronica - 29 september 2009 17:25

Villen jäveluslig dag!! Varför varför lämnade jag inte barnen på dagis istället? Vad hemsk jag är men eftermiddagen blev inte alls avkopplande som jag tänkte, ingen ny energi som jag behövde har jag fått. Olivia var trött, behövde sova middag men bara skrek och skulle inte sova. Hatar att ligga och försöka sova med henne och Teo retas, Olivia skriker, de börjar bråka om kuddar, de slåss, sätter sig upp och leker, trycker in fötterna i sidan på en och så börjar allt om igen. Det var bara att kliva upp tillslut och Olivia har skrikit och varit sur hela dagen. Teo har retats och tagit allt hon haft samtidigt som Olivia ska ha allt han har. Teo vägrade äta lunch och Olivia vägrade äta middag. Inte en smaka! Jag är mer slut nu än när jag jobbat. Olivia har skitit tre gånger idag också på det! Hon har vägrat kläder hela dagen och är därför iskall och blir arg för det. Tar på henne och hon tar av sig. Teo tog tillslut på sig kläder, eller kläder...spindelmannendräckten. Sen gör ju inte vetskapen om att Mathias inte kommer hem förrän 19.40 ca, det hela bättre. Mitt huvud....

Av Veronica - 29 september 2009 11:41

[LEDIG DAG!!] *pust*



Snart halvtidsbedömning på praktiken, nästa onsdag. Är nervös men min handledare har iaf sagt att jag är duktig, bäst av alla hon haft på droppkranar iaf ; ) då blev jag nöjd, att jag är bra på något iaf!! Usch det är ändå pinsamt med bedömningar man skattar sig själv på en lista och så gör handledaren likadant, men tänk om jag skattar mig högre än hon! HUA!



Slappdag idag, ska bara ta det lugnt med barnen. Inga måsten!!


    

Mina älsklingar!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards