That´s life

Alla inlägg den 24 september 2009

Av Veronica - 24 september 2009 18:11

Teo sjuk idag, 38,3grader under armen blir väl ca 38,7 i temp minst eftersom han brukar ha 36,6 där under armen. Han är glö het, har ont i kroppen och slö. : ( Hade blivit plötsligt dålig på dagis idag efter lunch och efter besöket på hörselcentralen. Hoppas bara inte han fått nån hemsk smitta från sjukhuset...

Hur som helst gick hörselkontrollen kanon idag, först fick de suga ut en massa vax ur väster örat villket kan ha givit sämre hörsel där. Sen hade de lite instrument för att mäta vibbration och sånt samt test med klossar. Det såg bra ut : ) Skönt.



Själv har jag blivit öm på halsen ikväll, toppen när man äter pencillin mot halsfluss...bådar inte gott!



Av Veronica - 24 september 2009 18:04

[Alltså jag har inte hängt med så mycket med den där jädra Ankan...ja Anna Anka. Det är dock mycket jag hört som det bara inte finns en suck att jag ens skulle kommentera. Men en sak slår mig, att hon tycker kvinnor ska ta hand om barnen och att männen inte ska byta blöja etc. Men själv har hon nannys som gör sånt åt henne. Kanske hon skulle börja att faktiskt ta hand om sina barn innan hon lägger sig i frågan?? Bara en idé........]

Ovido - Quiz & Flashcards