That´s life

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Veronica - 17 februari 2010 23:22

Har jobbat 12h, är trött och mosig i huvudet. Åkt buss på svinhala vägar hem. Låter som min hjärna i ett nötskal. Längtar efter lugn och ro, att få sova och att få sitta och ta en kopp te själv. Allt är overkligt och långt bort på något sätt. Det är mycket som står framför mig, mycket som ska göras. Jag har aldrig kännt så blandade känslor...aldrig kännt mig så liten men ändå aldrig kännt mig så stark och säker. Vill ta en genväg men det funkar inte så. Jag måste möta arbetet och jag måste möta mina rädslor.


You don't like the sound of the truth
Coming from my mouth
You say that I lack the proof
Well baby that might be so
I might get to the end of my life
Find out everyone was lying
I don't think that I’m afraid anymore
Say that I would rather die trying

This time when he swung the bat
And I found myself laying flat I wondered
What a way to spend a dime
What a way to use the time, ain't it baby?
I looked at my reflection in the window walking past
And I saw a stranger
Just so scared all the time it makes me one more reason
Why the world's dangerous
/Truth nr 2 Dixie chicks.

Ovido - Quiz & Flashcards