That´s life

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Veronica - 20 februari 2010 18:45

Den hårda verkligheten fortsätter och det är svårt. Jag sitter med oron i magen, mest en känsla av att inte veta vad som komma skall. Jag tycker inte om att inte ha kontroll, jag vill veta allt helst. Och hur svårt blir det inte när allt som ingår i den grundläggande tryggheten svävar fritt och kan formas lite hur som helst. Valet jag gör nu på egen hand påverkar andra människors liv. Det är skrämmande att vara själv i det valet och att ta ansvar över det. Jag vill skynda bort, gömma mig ett tag, vara själv och sova några dagar. Men istället finns inget annat val än att jobba hårdare än vad jag gjort och mer än vad jag tror att jag kan.


Saknar mina vänner just nu. Det är dags att att få någon sorts identitet igen. Saknar mina gamla vänner back in the days...

Johan och Robin...varför ska ni hålla på och larva er i Sthlm?? ; )




    

Ovido - Quiz & Flashcards