That´s life

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Veronica - 26 februari 2010 13:11

Natten var speciell. Försökte lägga pigga barn vid 20..Olivia somnade 22.30 medan Teo låg vaken, jag var halvt nedbryten av rastlöshet och irritation efter dessa 2,5timmar. 23 börjar Teo gnälla som sakta men säkert övergår i plågande skrik över ett inflamerat öra. Alvedonen hjälper inte och han har ont, jag försöker avleda med samtal och Pingu. Olivia vaknar efter en halvtimme redan och kan inte sova när Teo är vaken. Så kl 5 somnar Teo tillslut av utmattning med en varm handduk över örat och halva ansiktet. Olivia är pigg men somnar uttråkad 5.30 och jag med. Vaknar 6.30 av alarmet och ställer in mig på eximinationsseminariumet med inställningen att dagen kan ju omöjligt vara värre än natten : ) Seminariet gick bra men nu är jag lite slut...ska försöka gå ut och skotta medan jag är övertrött och inte kommit in i dvalan än.


En god nyhet är att tre familjer redan har anmält sig hyffsat intresserade av huset utan att vi lagt ut det till försäljning. Jag hörde av mig till familjer som sökte hus på blocket utan att hoppas i huvudtaget på svar men tre av tre svarade :) En ska komma in och kolla till veckan och en familj ska kolla på huset utifrån i helgen och sen bestämma sig för om de ska kolla inne till veckan. Tredje familjen har bara sagt att de är intresserade och frågat efter exakta adressen. Känns lite lovande iaf, det visar ju att det finns något intresse. Super!



Ovido - Quiz & Flashcards