That´s life

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Veronica - 28 februari 2010 00:51

Ja ibland är även jag skvallrig, ytlig och påpekande..jag måste säga..finns det något värre än reklamen för musikalen Greace just nu...Sebastian Karlsson som ser så fruktansvärt osexig ut och fuktansvärt slajmigt bögig (man kan ju vara snyggt bögig). Jag vill spy på den reklamen..nästan så att jag inte klarar av att se den. Funderar på hur han känner...han kan bara inte godkänt det där och tyckt att den där reklamen satt som en smäck.


Hur som helst..vilket fruktansvärt ointressant inlägg men det är skönt ibland att irritera sig på något som är helt betydelselöst. Om man vänder på det och ser vad jag ser fram emot att titta på så börjar ju Desperate Housewives snart och nya programet Dating in the dark..vilket jag tycker verkar riktigt roligt! Hoppas man kanske lyckas följa något i vår!




Ovido - Quiz & Flashcards