That´s life

Direktlänk till inlägg 7 januari 2009

peppar peppar..

Av Veronica - 7 januari 2009 16:07

Som tur är blev vi inte sjuka. Vi har mått sådär men det har gått över. Igår var vi på birsta en sväng. Jag bytte min vattenkokare från elgiganten jag fått av mamma eftersom den var helt bucklig (känner mig som Teo som säger helt jämt). Tänkte jag skulle prova och se att det fungerade (hade tänkt behållit den i kartongen tills vi flyttar) och då upptäckte jag att det var typ ett hål i botten och en jätte buckla längst ner. Någon som avreagerat sig på elgiganten mån tro? Linus, Kalle?? ; ) Vilken tur jag fick byta :D

Sen åkte vi och köpte lite saker till Teos framtida rum, en skrivborslampa, en taklampa, gardiner och skrivbordsstol. Bara att hoppas att inget av det är söndert för det blir inte upppackat förrän vi flyttar in. Om 27dagar.. :D;D

Längtar..


Idag jobbar Mathias till 19 så vi får tjuvstarta med lite mat snart.

På lördag har vi kalas för Olivia! : )) Min lilla prinsessa fyller 1år!! Kl 13 kommer de flesta. Syrran och pappa kommer på kvällen. Får se vad man hinner baka för gott :D


 
 
Veronica

Veronica

7 januari 2009 17:07

Hej!
Vad lustigt! Jag satt precis innan och tänkte på Olivia, å att hon fyllde år snart. Stora tjejen! Åsså loggar jag in och läser din kommentar, hihi.
Kalle jobbar i helgen, men vi kanske kan komma på kvällen?

Ni är förresten välkomna på dop lördag den 7e februari. Vi ska skicka ut inbjudningar oxå, men tänkte att jag kunde nämna det innan :]
Kram!

http://ceekay.bloggagratis.se

 
m

m

7 januari 2009 19:30

Jaha stora tjejen : ) Linus ska jobba hela helgen och på kvällen ska han ut,men ja kan ju kika förbi : )

http://www.mly.bloggagratis.se

 
m

m

7 januari 2009 19:38

Veronica och jag kommer tillsammans till er :)
Vilken tid och var de på lördagen ?

http://www.mly.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 16 augusti 2012 21:18


Jag läser mitt senaste inlägg och ler lite för mig själv. Om jag ändå vetat om allt som hände sedan. Men hade jag velat veta? Fler val gjordes, vissa som var rätt och vissa som visade sig vara fel. Som vanligt, ångrar jag ingenting. Idag sitter ...

Av Veronica - 1 januari 2012 18:28

Ja nu är nya året här. 2011 var ett händelserikt år. Jag tog mig igenom utbildningen och blev äntligen sjuksköterska, jag förlovade mig med en underbar man och jag tog körkort. Det har varit ett år som begärt kämparglöd! Jag gick all in och bestämde ...

Av Veronica - 14 november 2011 11:05

Idag fick Teo sig en aha-upplevelse. Jag hoppas att informationen som han snappade upp stannar kvar. Han har väldigt svårt att bli motiverad till att städa efter sig som så många andra barn. Det är bara det att han gör det inte vad man än säger. M...

Av Veronica - 6 november 2011 22:18

Jag tror att det finns ett glapp mellan kvinnor och män som gör att man ibland inte riktigt förstår varandra. Kvinnor vill ha den där gränslösa kärleken som syns och hörs, tror jag. Kvinnan vill bli upplyft i sina höfter och höra att hon är den vackr...

Av Veronica - 2 oktober 2011 20:00

Dagen efter blir jag alltid lite filosofisk. Jag stod och väntade på bussen och det var kallt som fan. Men utanför hållplatsens trevliga lilla kur, var det åtminstone sol, så där stod jag och försökte värma mig. Inne i den lilla kuren var det skugga ...

Ovido - Quiz & Flashcards