That´s life

Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Veronica - 22 januari 2009 23:33

Idag har jag pluggat hemma och sen på kvällen hos pappa för att få lite lugn och ro. Skönt att få lite gjort! Jag ligger rätt bra tidsmässigt nu tror jag.


Var på erikshjälpen en sväng idag och hittade en lampa till sovrummet för 70spänn...rätt nöjd! Så åkte vi till fyndlaget och såg en likande lampa för 400spänn. Då blev jag ännu mer nöjd ;)


Teo var på dagis idag och Olivia har varit glad. Mathias var å simmade som vanligt, han simmar varje vardag nu. Han är så duktig! Jag tänkte börja simma på luncherna men jag tror inte jag hinner, sitter bänkad i bibblan då och pluggar.


Åh idag när jag satt hos pappa och pluggade så saknade jag barnen så otroligt mycket, bara på någon timme. De är verkligen helt underbara! Imorgon eftermiddag funderar jag på att "vara ledig" från pluggandet och hitta på något roligt med dem. Godis blir det imorgon iaf... : )) På söndag är det tupperware och jag tar med mig svärmor, mamma, Sofie och ev. Maria. Hoppas man hittar något roligt! Skulle vilja ha en särskilld skål man smälter smör i mikron i (till bak, utan att det skvätter smör), och som man även kan göra sockerkaka i mikron med! :D Inte dumt!

Ovido - Quiz & Flashcards