That´s life

Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Veronica - 6 januari 2009 01:01

Nu har jag tvättat, mellan 20-24. Tur det inte var så jätte kallt ute! Mathias tog barnen samtidigt som han var lite halvdålig ikväll. Han har frysit och mått illa. Jag mår också illa..hoppas det inte är nån jobbig vinterkräksjuka eller dyl.


Idag jobbade Mathias och jag och barnen har försökt roat oss med diverse filmer, bilbanor och böcker. Och så har vi lekt med deras nya OBH Nordica kök ; ) Vi köpte det på City Gross häromdagen, halva priset på nedsatt pris :D så passade man på. Både Teo och Olivia tyckte det var jätte roligt.

Längtar tills man har lite större plats att låta de leka på bara : )) Idag satt jag och grejade med en 3D bild på IKEA.se och fick till ett fint rum till Teo i svart, vitt, rött och limegrönt. Nu är det bara Olivias rum som jag får något bryt på snart...jag får inte till det i min hjärna. Jag har röda möbler, detaljer (fotölj, lampa, teservise, minidockvagn) men har hittat en vit förvaring med rosa lådor (mio). Så det blir rött och rosa. Ska ha en rosa sittpuff (mio) för att det ska bli lite mer av rosafärgen någonstans. Men då blir det himla tjejigt så nu försöker jag få till så mycket svart och vitt som möjligt också. Vit säng, vitt bord och stolar. Svart spegel. Och så ska jag ha en vit låda från IKEA som jag ska skriva "det var en gång..." på och alltså ha böcker i. Så långt vet jag...men det är svårt att se hur det kommer se ut och så skulle jag vilja ha en typ trollskogstapet och då passar rosa inte alls in säkert...

Snacka om problem ; )



Ovido - Quiz & Flashcards