That´s life

Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Veronica - 11 januari 2009 00:12

Kalas kalas hela långa dagen : )) Trevlig dag som avslutades perfekt.

En massa folk kom, Mathias släkt Annette & Anders, Krille, Inga &  Åke, Sara & Peter, Karin & Jonas, Sofie, var så kul att få träffa allihopa igen! Lilla Lo hade blivit så stor och David var som en liten docka som gick omkring. Adam hade dragit iväg på längden och Joakim lekte med Bilarbilarna med Teo. Fikat blev lyckat tillslut, tårtan var god och kakorna. Bullarna hade redan blivit torra eftersom jag var så smart och hade de på varma diskmaskinen..men men. Det gick ju ändå ; ) Gullan och Kattis var här också samt Emily och Veronica med lilla Noel. Har ju inte sett lillen sedan födseln typ så det var kul att se hur han vuxit. Riktig going!

Pappa var sjuk, så det var synd! Han får komma en annan dag. Farfar kom hit på kvällen, Olivia fick en jätte fin röd kofta..kommer bli en favorit! Syrran och Emil stannade och spelade spel...alfapet och "hur fan visste du det?". Jag och Mathias vann alfapet efter en hårt strid och jag och syrran vann kortspelet. Jag och syrran lyckades få frågor om det manliga könsorganet hela tiden med Mathias och Emil fick frågor om kändisar eller fetischer. Så nu vet vi namnet på de som blir upphetsade av gosedjur samt kräkningar. Finns det ord för allt eller?? Vad kul vi hade iaf! Som vanligt höll vi på att skratta ihjäl oss åt allt och ingenting.


Mycket trevligt och vill tacka för att så många är intresserade och var med och firade Olivias idag. : ) Min lilla ettåring...hur gick det till? Du kom ju nyss upp på min mage som nying i världen. Åh vad jag älskar min lilla tjej! Jag älskar henne så det gör ont! Hoppas hon haft en bra födelsedag! Hon har iaf hittat favoritgottan...chokladbollar...vågar inte ens tänka på hur många hon har ätit ; )



Ovido - Quiz & Flashcards