That´s life

Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Veronica - 29 januari 2009 13:46

Någon som vet vart min mobiltelefon är? Någon som kan seee...

Den ligger i ett par jeans någonstans i lägenheten, bland kartonger, kläder och leksaker...och den är död såklart.

Åh jag försöker ringa till ett jäkla energibolag men efter att ha väntat i 10min och var 2:a i kön frånbörjan då kopplas jag bort och gör samma sak igen och så kopplas jag bort...eller så halvdör hemtelefonen?


Mycket man måste ringa inför en flytt...undra hur mycket man missar...


Idag har jag försökt plugga men varje gång jag försöker är det någonting..Olivia vill bara ha mamma, Teo behöver hjälp och Mathias sover med Olivia (som då vaknar så fort han stiger upp) eller så sitter jag i telefonen... Jag har bara 12sidor kvar av mitt mål idag så jag får väl göra det ikväll, jag har givit upp! Dags att äta lunch nu och sedan iväg till drakborgen och presentköp. Ska bli skönt att komma ut lite idag, jag mår lite illa...kanske flyttnerver som spökar?

Ovido - Quiz & Flashcards