That´s life

Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Veronica - 16 januari 2009 11:39

Äntligen fredag, dagisfri dag betyder någon extra timme att sova på morgonen. Ändå är jag såå trött idag. Barnprogrammorgon för Teo och nu börjar han stegvis bli mer och mer rastlös, jag antar att jag måste ta mig ut..tänkte vi skulle åka lite skridskor men jag tror jag väntar till imorgon då Mathias är hemma. Så kan vi ta ett barn var ; ) Teo lär ju vara bambi såhär från början..ska bli kul att se om han tycker det är kul att åka. Tror vi åker till birsta efter lunch, Teo har tjatat om IKEA lekrummet sedan vi var där och det var stängt. Synd att man alltid gör av med pengar när man åker sådär ; ) Blir ju dubbla hyror snart så det gäller att spara lite..


I helgen ska vi på middag hos Gulinder och gravida Kattis. Kul för Teo att träffa Felix. Och vi har aldrig varit hos dem förut, hel konstigt! Ska bli jätte kul :D


Nu ska jag fixa lite lunch åt barnen, får se vad kocken bjuder på idag..



Ovido - Quiz & Flashcards