That´s life

Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Veronica - 1 januari 2009 23:41

Uppdatering gällande lägenheten, nu är allt påskivet och klart. Det är såå skönt!


Gott nytt år allesammans! Vi åkte ju iväg till björnriket igår och kom hem idag. Det var jätte kul, god mat och stor stuga med trevliga människor. : ) Verkligen skönt att få lite egen tid samtidigt som det var rena lyxet att få sova en hel natt. Tyvärr började bröstet att värka redan på natten. Fått mjölkstockning också och det blev att ligga till sängs hela dagen idag. Fick feber också, låg med fleecelacka och två täcken. Det blev lite bättre när jag kunde pumpa ut lite. Synd att det blev så då men det var ändå kul! Det var ju en massa simmare som var där och det var roligt att träffa människorna bakom namnen man kände igen. De var så trevliga allihop!


Långbord....




Uppklädda pingviner...


 Andra sidan långbordet...

 


Sista bilden är Kammerling som åkte hem med oss. Skönt att komma hem sen..var ju underbart att få träffa barnen igen som man hunnit sakna en massa på 1,5dygn. Det hade gått hundra gånger bättre än vad vi trott. Inget krångel alls. Olivia och Teo hade varit så glada och mysiga. Annette och Anders tyckte de var helt otroliga. Teo hade varit så himla ordentlig och snäll, tagit hand om Olivia och varit social. Inget gnäll, inget trots alls. Det är ju en helt annan sak att vara borta sådär än hemma med mamma och pappa. : ) Som det ska vara alltså, jag är så stolt över mina fina barn! Olivia hade varit så social hon också, varit kvällens underhållning som jag får det. Olivia hade till och med sovit bra, från 22 till 11! Det är så man tappar hakan. Hon hade dock bufflat och fått nappen rätt mycket men det är helt otroligt att hon inte vaknat och varit ledsen eller hungrig mitt i natten.

Så jag är så nöjd, även om jag just nu har värk utan dess like i både bröstet och i ryggen. Är även lite febrig fortfarande.






Ovido - Quiz & Flashcards