That´s life

Alla inlägg den 8 november 2008

Av Veronica - 8 november 2008 14:11

Stackars Teo, han har varit helt död idag, ville inte äta någonting alls såklart. Ställde fram en pankaka och lite glass åt honom men inte en tugga. Så vid 13 tiden sa han att han kände sig bättre och ville att jag skulle värma pankakan. Hann inte mer än ställa den i mikron så spydde han i sängen. Han blir alldeles till sig när han spyr, han blir rädd och går som på nålar. Blir helt tokig. Han tyckte det var skönt att ta ett bad sedan iaf. Han badade med barbieKen. Det gjorde han igår också. Det är pappa säger han..

 

Nu sover Olivia, och Teo ligger och är utslagen på soffan och tittar på TV, hoppas han kan sova en stund. Jag har strykit lite kläder jag ska sälja. Ska lägga ut de på tradera så fort jag laddat baterierna till kameran.


Ett bud har lagts på huset vi tittade på, 100tusen över utgångspriset! Dumt! Men vi hänger på ett liitet tag till..får se på måndag! Komiskt att bjuda på ett hus Mathias inte ens sett.. ; )

Av Veronica - 8 november 2008 01:56

En stund senare....ovanligt, Teo är sjuk. Nedspydd säng, nedspytt täcke, ledsen nedspydd kille, hela håret, hela ansiktet. Tycker så synd om både honom och mig, och Olivia som fick sitta trött och gallskrika medan jag duschat en gallskrikande Teo, duschat av täcket, torkat av madrassen och försökt tagit bort fläcken och lukten. Varför börjar det om och om och om...varför alltid när jag är ensam med barnen? Jag är trött. Punkt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards