That´s life

Alla inlägg den 16 november 2008

Av Veronica - 16 november 2008 00:18

Jag har världens underbaraste man som är så himla duktig med våra barn : ) Jag känner att jag har inte orkat med Olivia ikväll, hon somnar inte med mig. Så nu har Mathias lagt henne två gånger ikväll. Den senaste tog ett bra tag. Jag känner att nu efter två veckor själv att det får vara nog, bara för ikväll. Jag orkar inte amma utan att hon egentligen är hungrig, orkar inte gå omkring med henne då jag vet att jag måste gå i timmar. Med Mathias somnar hon fortare nu, så himla skönt!


Sitter och läser aftonbladet, läser om hur rökande gravida är något man får lägga sig i. Jag håller med Malin Wollin, det är så fan sjävklart att man ska få rycka in! Förstår själv inte att det är lagligt. Varför får man skada sitt barn på ett sätt men inte på andra? Har just du sett dessa missbildningar och handikapp barnen kämpar med varje dag pga dessa mammor?..
Tänk dig bara en sådan sak att ha fastvuxna fingrar pga din egen mamma? Det är förjävligt!


Nu ska jag tvinga mig själv att gå och lägga mig, fastän det är så tråkigt att sova, jag är som barnen! Men jag har inte gjort någonting idag så då vill man göra något innan man sover. Men det får bli imorgon då...



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards