That´s life

Alla inlägg den 19 november 2008

Av Veronica - 19 november 2008 17:47

Teo försöker reda ut vad som menas med älska och hata. Han använder dessa starka ord hela tiden. "Jag hatar godis", "jag älskar mamma", "jag älskar pepparkakor", "jag hatar mellanmål". Jag försöker berätta hela tiden vad som menas med vad men han verkar inte vara så intresserad vad som verkligen är rätt ; ) det är väl roligt att få reaktioner när det blir fel. hihi.


Idag har jag varit på min andra massage. Pappa var barnvakt under tiden. Jag känner mig som en gud i ryggen. Och avslappnad är jag.

Det känns otroligt skönt att det ordnar sig med dagis. Det märks redan skillnad, de är mer positiva mot barnen. De verkar ha jobbat med att försöka få Teo att få vara med de andra barnen i lekar. När jag kom så sa en tjej "kom Teo och var med på våran samling", har aldrig hört att de bjudit in honom på det sättet. Så har Teo fått varit med på både röris, massage och är dukvärd den här veckan. Säkert inte en slump att han fått vara med just nu ; ) Men tankegångarna verkar ha satts igång på avdelningen och jag är super nöjd och stolt att jag har tagit tag i situationen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards