That´s life

Alla inlägg under oktober 2009

Av Veronica - 1 oktober 2009 19:45

  

 

Mina barn är det bästa som finns! De ger mig så mycket glädje! Och att de tycker så mycket om varandra är mer än underbart! De hjälper varandra jämt, tar på varandra skorna, frågar varanda saker, och säger tack till varandra. Man är bortskämd med det, man är ju van nu. Men egentligen är det fantastiskt hur de kan hålla ihop som de gör. Bråkar de så gör det egentligen det bara för att det ska hända något, nästa sekund kramas de och kittlar varandra.

Mina älskade älskade barn, hoppas jag kan bidra till något bra för er!


Av Veronica - 1 oktober 2009 19:20

http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/karinahlborg/article5884827.ab



"Livsmedelsverket inte har något stöd alls för sina fånigheter att barn ska äta lättmargarin och dricka lättmjölk och att vi ska ge fan i smör och steka i geggan som stavas Milda."



Detta räddade min dag...tack tack!! Äntligen kom den! Den jag väntat så länge på, en vetenskaplig studie om fett!

Vill se mera, ge mig mera! Ska läsa hela när jag får tid!

Ovido - Quiz & Flashcards