That´s life

Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av Veronica - 9 augusti 2008 23:53

Har ni inte sett den så se den!!

Eftersom jag inte vet hur man lägger in en video direkt...


http://www.youtube.com/watch?v=kXf3wx5nPXU&feature=related


Jag skrattade så mycket åt denna idag att jag fick ett tryck mot halsen. Det här är verkligen min humor. Fy fan vad hemskt att hamna i denna situationen! Alla har väl sett den förutom jag men man kan se den igen ;D


Av Veronica - 9 augusti 2008 23:42

Mathias paddlade idag. De var rätt värdelösa ; ) Närå de var duktiga, det såg svårt ut. Mathias blev slagen på knogarna av paddeln framför hela tiden, det var nog inte så skönt. Jag vill också paddla! Såg skoj ut!


Teo åkte lilla bergådahlbanan med mig. Han har gjort det en gång förut (innan skulle han prova men skrek för att han belv så rädd när han satt där så vi fick tillbaka biljetten och klev av) och då sa han att det inte var något kul. Men nu tyckte han det var roligt, vi sa "klara färdiga gå" när den åkte neråt. Men mamma blev lite rädd. Vid ett ställe där man åkte uppåt sakta liksom vickade hela skiten åt höger precis som om den skulle lossna. Varje gång vid samma ställe! Tycker det är läskigt med karuseller egentligen, älskar dom men det händer ju olyckor som bara inte får hända!


Fick gratis lunch av ISS från öltältet. Torr kyckling och grötris. Men det gick ner. Sen köpte vi sockervadd åt Teo och den var gigantisk! Det såg gott ut iaf! Mamma nallade lite.

Olivia åt en gång mellan 10.30-16 och jag börjar förstå vad detta börjar dra åt för håll. Inte äta på dagen, bara natten. Jag måste väl vara uppe en natt med henne antar jag...åh vad jag kommer skjuta på det...


En härlig dag. Både mamma och Ulf, pappa och Annette, Anders kom ner och tittade på Mathias.

Teo på morfar. Kolla Teos hår! Han faller bakåt upp och ner och så trycker han sig upp igen. Tydligen jätte kul :)

Av Veronica - 9 augusti 2008 23:11

Sitter å kollar på barnkläder på tradera. Så hittar man typ overaller från p.op som är sparsamt använd och i nyskick. Ibland undrar jag om folk köper så dyra kläder att barnen knappt får leka i dem? Gummibanden under stövlarna är t.o.m hela.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards