That´s life

Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av Veronica - 15 augusti 2008 00:09

Jag har någon sorts känsla av grundsorg i kroppen som gör en nedstämd och lite tillbakadragen då och då. Man fattar ingenting. Det kommer väl snart..


Idag har Mathias varit hemma för att stötta mig. Han är underbar! Vi har inte gjort så mycket idag. Åkte på eftermiddagen till hans föräldrar för att planera för 50års festen. Det blir ju rocktema för Lasse. Vi ska ha t-shirtar med honom på och med en text där det står hur vi är släkt till honom. På min står det "Lasse är min sambos pappas svåger" för att göra det så komplicerat som möjligt. Och så får alla en liten bild på ett av konstverken han gjort. Han grejar med koppar och plåt och sånt, är skitduktig. Kolla: www.lassek.st 

Så har jag fixat ett bildspel som ska stå å gå i bakgrunden. Först blir det fotbollsmatch och sen middag. Hoppas det blir bra. Ska ta några bilder : ) Ska bli kul att tvinga på Mathias kajal iaf!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards