That´s life

Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Veronica - 28 augusti 2008 20:02

Jag har blivit utmanad av http://mly.bloggagratis.se/ Emily

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn... Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag måste hinna sätta på vattenkranen innan spolningen på toan är "färdig".

2.  Jag blir stressad av rinnande kranar som inte används under några sekunder.

3. Jag tror på ödet, tappar Teo ett glas i golvet är det meningen att jag ska städa det rummet osv.

4. Jag tycker om att städa hos andra (men inte hemma).

5. Jag berättar om min dag i detalj för Mathias nästan varje dag. Vet ingen, har det aldrig existerat?

6. Jag vågar inte titta på horoskåp för det betyder otur.

Jag utmanar...

http://diveby.blogg.se/ Nathalie

http://enilorac.bloggagratis.se/  Caroline

http://johannicklasforsberg.blogg.se/ Johan

Av Veronica - 28 augusti 2008 00:26

Idag lekte Olivia länge i Teos rum utan mig. Helt otroligt. Så barnen lekte där och jag tittade in ibland för att se att hon inte stoppade något litet i munnen. Även om jag tyckt jag tittat så inget litet ligger vid henne så vet man aldrig, Teo kan lägga något nära också.

 

Pappa och syrran var här. Pappa hade opererat om ena ögat (för bättre syn) och ville inte vara allt för nära barnen som var förkylda, rädd för infektion. Pappa gjorde lax med potatisgratäng. Passa på medans Mathias jobbar kvällen, han tycker ju inte om fisk. Han är som barnen..tänkte jag säga. Men faktum är att Teo äter lax av allt! Tokiga unge!


Eftersom Teo varit så duktig och snäll idag bakade vi en sockerkaka. Han var så duktig. Men det var roligast att hålla på med äggskalen i slasken. Men lite rörde han också...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards