That´s life

Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Veronica - 18 augusti 2008 16:00

I lördags var det ju fest! Som aldrig förr! Det var riktigt kul även om alla var äldre än mig. Det blev fula snuskiga snapsvisor, guitar hero och singstar hela natten lång. La barnen vid 2.30 och när jag kom tillbaka 40min senare var det kaos. Två glas hade krasat i golvet och det tredje flög precis när jag kom ner. TVdosan låg i wiskey och musiken måste stått på absolut högsta volym. Man hörde många roliga kommentarer läggas överallt som inte ska nämnas här.

Innan själva festen var det fotbollsmatch. Lasse spelade fotboll som ung så det var ju en självklarhet. Många av oss var klädd som hårdrockare och vi klädde ut Lasse också, i peruk, döskalle t-shirt och fotbollsskor. Mathias såg förvånadsvärt snygg ut i kajal och svartsprejat hår. Den jäveln, själv kände man sig ful som stryk i ovårdat långt hår. Sen blev det middag, Annette och Anders hade stått i köket ett bra tag för den middagen vill jag lova. En massa olika pajer, fläskfilé, korv, potatissallad, skagenröra, bröd, frukter och sallad. God tårta efteråt. Jag försökte hjälpa till med att både ställa fram och äta upp maten. ; )  Lite hårdrocksmusik som Maria fixat gick i bakgrunden samt bildspelet jag gjort med Lasses smideskost. Allt blev lyckat och jag tror Lasse var nöjd och glad.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards