That´s life

Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av Veronica - 22 augusti 2008 23:35

Idag var vi på bibblan. Får man bli irriterad på barn? Det var iaf en jätte jobbig kille där i 10års åldern. Han var som ett plåster. Han följde oss hela tiden och frågade ut oss om saker, tog över kuddrummet, lovade Teo glass (när vi skulle hem och han skrek, som muta liksom) och tyckte vi skulle gå till MacDonalds och köpa glass eller ta "glassen vi hade hemma i kylen". Jag förklarade att vi skulle äta mat och nu ville Teo på donken. Pojken frågade var vi bodde, ta på Teo skorna och köra vagnen. Han nästan puttade bort mig från vagnen. Get out of my way boy! När vi skulle hem åkte vi hissen ner och där stod han och väntade. Trodde han skulle följa med oss ut men han stannade på bibblan iaf. Jag var helt slut när jag kom ut och för en gångs skull berodde det inte på Teo. ; ) Jaja Teo hade jätte roligt iaf. Han älskar verkligen barn och blir överlycklig när någon pratar med honom. Synd att han pratar i TV-termer så ingen fattar vad han säger...


Olivia är snorig men är rätt glad ändå må jag väl säga. Lite lättretlig. Hon är jätte duktig på att krypa nu och ser så söt ut när han kryper fram. Men helst vill hon fortfarande stå. Hon älskar verkligen att stå och försöka hålla balansen. Sötis!

 

Mamma kom! Vi går en sväng..


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards