That´s life

Alla inlägg under augusti 2008

Av Veronica - 3 augusti 2008 23:57

Olivia har äntligen somnat efter mycket bök. Trött är jag. Tittade på Criminalminds och det handlade om något barn som var bortrövat. Sådant som får en att vilja sova tätt intill barnen. Fan vad jag älskar dom! Ibland kommer någon tår när jag tänker på hur underbara de är! Man känner sig så otillräcklig och man vill bara göra mer och bättre för dem. Det är som ett mål man aldrig kan nå.


Av Veronica - 3 augusti 2008 17:20

Det är...fjärde? femte? natten jag ammar Olivia nästan hela tiden. Får vända sida hela tiden för jag ligger så länge på sidan att jag får ont i nacken. Jag börjar känna mig riktigt mör. Mathias tyckte jag var mörk under ögonen idag. Orkar inte göra någonting. Men jag vet vad jag måste göra. Sätta igång med maten på riktigt för Olivia. Hon är ju snart 7mån. Hon har ätit middag varje dag nu men hon får inte i sig så mycket än, tycker inte om maten heller. Ska prova med lite mer bitar i ikväll.

Mathias somnade i Teos säng igår och vaknade inte förrän imorse. Han låg på en "prynadskudde" hela natten. Haha, har lite ont i nacken idag han också stackarn. Så då är vi två trötta med ont i kroppen idag...




Ovido - Quiz & Flashcards