That´s life

Alla inlägg den 4 september 2008

Av Veronica - 4 september 2008 01:00

Snälla gå och lägg dig nu! Åh kl är 1 och jag är trött men det är så tråkigt att lägga sig när man har en stund över för sig själv. *gäsp* Sitter och diskuterar på familjeliv om att Olivia vägrar annan mat än större bitar. Fattar inte vad jag ska göra. Tydligen fanns det fler som henne så det var ju skönt att höra att man faktiskt inte inbillar sig. Har provat med burkmat i 1½mån nu och hon vill verkligen inte hur mycket vi än tragglar. Tänker inte tvinga henne då. Nu ger jag upp med den där jävla burkmaten! Tänker lyssna på henne helt enkelt. Så nu ska jag prova med smör på mixade bitar av vår mat. Få se hur det går. Annars blir det att blanda ut med bröstmjölksersättning. Jag tänker inte stå och spruta ner i tallriken iaf där går min gräns!


Vart är Olivia då? Hon har sovit i en timme i sträck nu. Tror jag måste gå och se om hon andas...

Ovido - Quiz & Flashcards