That´s life

Alla inlägg den 7 september 2008

Av Veronica - 7 september 2008 17:22

Idag vaknade barnen och var glada och utvilade. Vi åt frukost allihopa för en gångs skull. Olivia fick gröt. Jag skulle skära en ostskiva och skar mig i handen, längst ner på tummen inåt pekfingret blev det ett litet jack men djupt. Känns ingenting men så fort jag kommer åt med något tror jag att jag ska dö! Blödig som man är.


Vi var till barnkläderbytardagen i centrumvillan i Granloholm 11.30 när de öppnade. Skönt att vara i tid då alla fina kläder går på en gång. Det var den bästa bytardagen jag varit på faktiskt, mycket fina kläder och saker. Vi fick dock lämna vagnen utanför eftersom det som alltid är jätte trång. Teo fick ett givär som han absolut ville ha och det fick man ju bjuda på när han så snällt gick med mig på nåt så tråkigt ; ) Jag hittade både vinterskor (30kr) , stövlar (25kr), strumpbyxor  och en body (båda för 30kr) till Olivia. Så himla kul att fynda! Allt såg nästan nytt ut och jag köpte inget jag inte kunnat köpa till fullt pris.


Shopping.


Giväret.

Ovido - Quiz & Flashcards