That´s life

Alla inlägg den 24 september 2008

Av Veronica - 24 september 2008 22:27

Så försökte man göra glassen igen då, för andra gången...denna gången köpte jag vaniljvisp som man skulle ha och inte visp. Så blendade jag lite daim och choklad och grejade..in i frysen. Var nöjd tills Mathias upptäckte att jag använt mig av vispen...

...säger ingenting ja!

Någon tyckte om grädden iaf...



Men dagen har varit trevlig iaf. Mysigt med pappa hemma idag.




Av Veronica - 24 september 2008 13:38

Jahapp det var den skålen, den enda sak jag verkligen inte ville skulle gå sönder här hemma. Skålen jag fått när jag var liten av granntanten vi tyckte så mycket om. Less man blir! Varför ska Teo vara på ALLT!?

Av Veronica - 24 september 2008 12:48

Andra dagen Mathias varit ledig. Skönt! Imorgon jobbar han igen dock.

Mathias har passat på att varit ute och lekt med Teo : )) De tog med sig tom & jerry-kakor och saft som de fikade där ute. Olivia har suttit på golvet och lekt medan jag har passat på att suttit här och tittat efter mössor till barnen i vinter.

 

Nu har Mathias och Teo precis kommit in och Mathias försöker få ihop någon mat av kött som blev kvar från igår och sådant som finns i kylen..får se vad det blir för spännande. Barnen hänger kring fötterna på honom så det är väl bäst jag hjälper till ; )


 

Ovido - Quiz & Flashcards