That´s life

Alla inlägg den 27 september 2008

Av Veronica - 27 september 2008 18:04

Idag blev det klädbytardagen i Haga. Drog upp barnen vid 8 för att hinna komma iväg så vi var där kl 9.30 Folk stod redan i kö med sina blåa IKEAkassar. Dörren öppnade 10 och folk halvsprang in, ryckte och slet. Stod och tittade på ytterkläder vid ett bord och en tjej på andra sidan ryckte åt sitt håll i samma klädesplagg, haha..inget jag ville ha men så hysteriskt var det! Men ändå gick det lugnare till än vad jag tyckte det gjorde förra gången men det kanske var för att jag hade Teo med in då! Jaja...jag kände att efter att tittat runt och kännt att nu hittar jag inget mer så rusade jag mot kassan för förrra gången fick man stå en halvtimme i kö till kassan så jag passade på innan alla andra var klar. Var bara två innan mig, jippi! Det blev po.p vantar, tröja, plyschbyxa från me&i, klänning och keps till Olivia. Teo fick en vintermössa från po.p som lappen var kvar på, helt ny alltså.

Var väl rätt nöjd men hittade väl inget jättefynd. Det var roligt ändå : )

Han som skulle köpa byrå/skötbordet ringde tydligen under tiden och sa att han kom dagen efter istället, skönt...inte lika mycket stress. Åkte upp till Mathias föräldrar och lämnade barnen för att bege oss till visningen på Gnejsvägen. Skit fint hus och låg kanonbra till! Antaligen blir det allt för dyrt, men man vet aldrig!


När vi kom tillbaka till Annette och Anders åkte jag och Annette samt Olivia till hälsomässan. Vi var på nedervåningen och undrade om detta var allt men det var ju en övervåning också som tur var. Var ändå lite lite saker men det var trevligt. Lite konstiga saker där som t.ex "öronljus" som väl skulle vara bra för någonting?? Annette köpte foppatofflor till Teo och ett par mysiga rosa tofflor till Olivia. Mysmys!

Mycket man ser av tofflorna va? Jag hävdar bestämt att något är gaalet med kameran...

Ovido - Quiz & Flashcards