That´s life

Alla inlägg den 20 september 2008

Av Veronica - 20 september 2008 23:17

Teo hade det jätte bra hos morfar! Han hade sovit hela natten och morfar hade väckt honom vid halv nio och då hade Teo ätit bra med frukost. Sen hade de varit på gympan och det hade varit jätte roligt. : )) Sen åkte de och lämnade bilen och gick ner till stan och åt hamburgare. Morfar köpte skor till honom, jätte bra och fina som han kan ha i höst och vinter. Tur killen har! :)) Så hade de gått på bio. Mamma Mu! Den hade varit jätte tråkig. *haha* Teo hade blivit lite rastlös efter ett tag liksom många i publiken och vissa hade t.o.m gått hem! Men det var säkert kul ändå, kul att vara på bio och se de andra barnen.
Teo hade gått jätte mycket idag och var helt slut när jag kom dit. Han var jätte flamsig och vild som han blir. Så vi åkte hem ganska snart.

Teos sår ser inte något roligt ut...flådd på en femkronas storlek. Han ojar sig hela tiden och liksom går på nålar här hemma..tycker så synd om honom!! Lagt en steril kompress men han skulle behöva något som håller såret fuktigt. Får se om vi fixar till det. Stackarn : ((

Själv har jag haft det kanonbra idag...vaknade, klädde på mig och åkte direkt till birsta. Inte ens frukost först. Hihi. Var underbart att komma dit och Olivia somnade i vagnen och sov en bra stund. Jag gick å provade kläder och var i varenda affär. Lyx alltså! Köpte en tröja och strumpbyxor. Detta kan jag leva på resten av månaden...och nästa. :D

Ovido - Quiz & Flashcards