That´s life

Direktlänk till inlägg 10 september 2008

Frågor....tidsfördriv.

Av Veronica - 10 september 2008 12:35

Kopierat från svärkusinen ; ) Sofie.   Roligt tidsfördriv. Kanske för lite yngre personer men iaf!



25 FÅGOR OM DIG SJÄLV

Röker du ? Nej, har aldrig provat och kommer aldrig göra.
Snusar du ? Nej har aldrig gjort.

Skolkar du ? Ja när jag kände att jag fixade skiten ändå på gymnasiet.

Gör du frukosten själv ? Ja och även när jag bodde hemma.

Har du suttit i rätten ? Nej

Har du slagit ner någon ? Nej verkligen inte.

Har du pussat någon av samma kön ? Japp

Har du varit på strippklubb ? Nej finns sådanna i Sundsvall? Var? ; )

Vad gör du när du blöder näsblod ? stoppar upp en tampong i näsan? Eh..nej det går bra med papper tack.

När grät du senast ? På farmors begravning.

Vem kan du prata om allt med ? Med Mathias.

Har du solglasögon ? Ja ett par dyra som sitter så löst att jag tappar dom.

Skriv en mening på engelska ? I love my kids.

Vem pussade du senast ?  Olivia när hon vaknade nyss.
Vem kramade du senast ? Olivia, samma där.

Vad är din högsta önskan just nu ? Att få köpa ett hus som inte kostar skjortan och ligger hyffsat till.

Vad heter den hårspray du använder? Har ingen hårsprej, inte hittat någon bra som inte flagnar eller gör håret pinnstelt.
Vem gillar du ? Gillar alla som behandlar barn med respekt.

Vilken färg har du på tröjan du har på dig ? Lila.
Har du string på dig just nu ? Nej det var länge sedan faktiskt..

Känner du någon som heter Niklas ? Ja

Har du bärbar data ? Ja, men det är bättre med en vanlig.
Är du blyg ? Jag är jätte blyg, särskillt när det är mycket folk.

Vad tänker du på just nu ?  Att det är jobbigt att var blyg.

VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET ?

Mage,ben eller armar? Armar

Bruna,blå eller gröna ögon ? Spelar ingen roll.

Långt eller kort hår ? Spelar ingen roll.

Charmig eller rolig ? Båda

Röker eller snusar ? Susa om jag måste välja. Skulle inte kunna vara tillsammans med någon som röker.
Vad kollar du först in på det motsatta könet ? Utstrålingen.

Hur stor betydelse har kläderna ? Ganska stor betyldelse, man ser lite personlighet genom kläderna.

Gillar du någon just nu från det motsatta könet ? Min Mathias : )

Gillar någon annan dig just nu ? Ja



HAR DU

Blivit kysst ? Ja

Stått på scen ? Miljoner gånger.
Varit med om en bilolycka ? Krockat har man gjort men inte någon stor olycka.

Klättrat på berg ? Nej jag vägrade följa med min familj som liten :D

ANTINGEN ELLER

Kallt eller varmt ? Varmt

Blått eller rött ? Rött

Regn eller snö ?  Snö

Ull eller bomull ? Bomull

Rosor eller tusensköna ?  Rosor

Vår eller höst ? Vår

Historia eller vetenskap ? Vetenskap helt klart.

Matte eller engelska ? Matte.


ÖVRIGT

Svär du för mycket ?  Ja absolut tyvärr, måste väl ta å sluta med det..

Vilken låt lyssnar du på just nu ? Ingen

Hur är vädret just nu ? Kallt och molnigt.

Vart skulle du vilja åka ? Jag vet faktiskt inte. För mig räcker det med att det är varmt.

Vill du ha barn ? Ja eftersom jag har två...och ett till skulle inte skada. : )

Isf vad skulle dom heta ? Teo, Olivia och...Maj är ett fint namn.

SENASTE SOM DU

Träffade? Träffade min sambo i några timmar innan han åkte till det förbaskade jobbet igen.

Pratade i telefon med ? Pappa

Sov tillsammans med ? Olivia.



 
 
m

m

10 september 2008 20:45

en lunch är inte fel, det bestämmer vi... Kan ju höras mera på sms! kram

http://MLY

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 16 augusti 2012 21:18


Jag läser mitt senaste inlägg och ler lite för mig själv. Om jag ändå vetat om allt som hände sedan. Men hade jag velat veta? Fler val gjordes, vissa som var rätt och vissa som visade sig vara fel. Som vanligt, ångrar jag ingenting. Idag sitter ...

Av Veronica - 1 januari 2012 18:28

Ja nu är nya året här. 2011 var ett händelserikt år. Jag tog mig igenom utbildningen och blev äntligen sjuksköterska, jag förlovade mig med en underbar man och jag tog körkort. Det har varit ett år som begärt kämparglöd! Jag gick all in och bestämde ...

Av Veronica - 14 november 2011 11:05

Idag fick Teo sig en aha-upplevelse. Jag hoppas att informationen som han snappade upp stannar kvar. Han har väldigt svårt att bli motiverad till att städa efter sig som så många andra barn. Det är bara det att han gör det inte vad man än säger. M...

Av Veronica - 6 november 2011 22:18

Jag tror att det finns ett glapp mellan kvinnor och män som gör att man ibland inte riktigt förstår varandra. Kvinnor vill ha den där gränslösa kärleken som syns och hörs, tror jag. Kvinnan vill bli upplyft i sina höfter och höra att hon är den vackr...

Av Veronica - 2 oktober 2011 20:00

Dagen efter blir jag alltid lite filosofisk. Jag stod och väntade på bussen och det var kallt som fan. Men utanför hållplatsens trevliga lilla kur, var det åtminstone sol, så där stod jag och försökte värma mig. Inne i den lilla kuren var det skugga ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards